Třída: VIII | Týdenní plán 5.6.2023 - 9.6.2023 | |
Projekt | Cena za vítězství V rámci modulu žák hledá odpovědi na otázky, zda a jak moc/málo je sport apolitický. Žáci se seznámí s konkrétními sportovními příklady, kdy stát, politika a byznys ovlivňovaly sportovní události. Modul prohloubí dovednost orientace na časové ose z pohledu dějin sportu, v rámci ICT prohloubí dovednosti práce s tabulkou a grafem. V rámci mediální výchovy se žáci seznámí s fungováním a vznikem sportovního zpravodajství, vytvoří vlastní mediální zprávu publikovanou na sociální síti. | |
HV_Hudba v proměnách času... Žáci se seznámí s vybranými uměleckými směry od období renesance po 20 stol. Využijeme prezentace žáků ze střední školy a zpracujeme jedno vybrané téma formou výukového plakátu, rozhovoru nebo jiné hudební aktivity. | ||
Chemické rovnice | ||
Nové světy D-Ov | ||
Stejné a jiné - Z, Vv výběr a zpracování umělce a jeho díla | ||
Stejné a jiné Př-F Žáci se prostřednictvím modulu učí pracovat se základními pojmy týkajícími se pohybu. Učí se rozlišovat druhy pohybu z fyzikálního hlediska a provádět základní výpočty. Přírodovědně je modul zaměřený na základy tradiční rostlinné taxonomie. Žáci se rovněž seznamují s principy stavby vybraných skupin rostlin. Modul přispívá k pochopení principů a zákonitostí v celku přírodních věd. | ||
Zaměstnání v reálném životě Modul je založen na návštěvě různorodých pracovišť. Žáci se učí charakterizovat zaměstnání a co různé firemní pozice obnáší. Učí se definovat a rozlišovat pracovní lidské činnosti včetně zaměstnání/povolání podle míry stresového zatížení a dokážou vyhodnotit potencionální možnost jejich zvládnutí. Modul napomáhá rozvoji osobnosti žáků a získání představy o možnostech jejich profesního života. Exkurze a odborné besedy o povolání. | ||
ČJ Čj 8 | Básnické prostředky a texty básní Budeme číst básně a vyhledávat v nich básnické prostředky. | |
Strukturovaný životopis Zkusíte si napsat vlastní strukturovaný životopis. | ||
Věty hlavní a vedlejší
Určování druhů vět vedlejších
Grafické znázornění souvětí Budeme určovat věty hlavní a vedlejší, u vedlejších pak jejich druh. | ||
AJ Aj 8. a 9. alfa | Let´s celebrate!
Party invitation. Present continuous, future plans Let’s … What about …? How about …? | |
AJ Aj 8. a 9. omega | Film Inglorious Bastards: discussion Nazi Germany | |
parts of speech/diagraming sentences | ||
DCJ Fj 9. | Výlet | |
DCJ Nj 8. a 9. | Schon wieder Eintopf. | |
M MAT 8. | Monitorovací práce, osová a středová souměrnost | |
Rovinné obrazce | ||
KRUH KRUH 8. | Třídní kruh Imitace a identifikace aneb přátelé a pozitivní vzory | |
TV Třída 8. a 9. | Kruhový trénink |