Třída: IV | Týdenní plán 5.6.2023 - 9.6.2023 | |
Projekt | eTwinning | |
HV_Hudební hrátky Cílem projektu je kreativně rozvíjet hudební dovednosti žáků na jejich individuální úrovni. Prostřednictvím pěveckých, instrumentálních a rytmických aktivit si žáci postupně osvojí vybrané hudební skladby a písně z různých žánrů. Zaměříme se také na aktivní poslech , schopnost udržet posluchačskou pozornost, vyjádřit svůj názor na poslouchanou tvorbu. | ||
Neopakovatelná chvíle Modul se zaměřuje na lidské výtvory - ekosystém louka, ekosystém pole. Smyslem objevování bude louka, jako ekosystém přirozeně vytvořený člověkem, s mnohým průmyslovým zásahem člověka do přírody. Cílem bude poznání rozdílů mezi loukou a polem, třídit traviny, byliny a živočichy. V modulu se setkáme s řadou rostlin, které mohou být záměrně upravené pro účely louky a pole, i s rostlinami, jež v běžné přírodě nerostou. Žáci si uvědomují působení člověka v přírodě, loukách a polích. Seznamují se s životem a rozdíly v těchto ekosystémech. | ||
ČJ | Podmět a přísudek - psaní koncovek v přísudku podle rodu ženského a mužského
Upevnění správného pravopisu u osvojených pravidel - koncovky podst. jmen, vyjmenovaná slova
| |
ČJ Čj 4. a 5. | Dílna čtení - individuální tiché čtení jako zdroj radosti, relaxu a potěšení ze čteného příběhu... | |
Poslech předčítaného textu na vybrané téma- shrnutí obsahu textu vlastními slovy | ||
AJ Aj 4. , 5. alfa | Injuries - vocabulary plus reading | |
AJ Aj 4., 5. omega | Shopping: present continous. | |
M M 4., 5. alfa | Monitorovací práce. Geometrická tělesa Monitorovací práce za 4. čtvrtletí - témata: slovní úlohy, osová souměrnost, desetinná čísla a prostředí rovnic, záporná čísla. | |
M M 4., 5. omega | Dělení jednomístným číslem.
Desetinná čísla. | |
INF ICT 4. a 5. | Práce s daty | |
KRUH KRUH 4., 5. | SEE Learning - závěrečné setkání; shrnutí top zásad a možností k seberozvoji a dobré psychické pohodě | |
TV TV 4. a 5. | Přehazované: hod míčem a chytání + pravidla |