| Předmět / Projekt | Náplň plánu | |
|---|---|---|
| Projekt | D-OV Sem a tam Cílem modulu je seznámení se s obdobím stěhování národů, pohybem jednotlivých kmenů, rozhlehlostí a pádem římské říše; s přesahem do novějších dějin a dalších migračních vln. Osvojení si pojmů migrace, emigrace, imigrace, exil, azyl. Čtení v mapách. Předmětem zkoumání jsou důvody a události, které k těmto pohybům obyvatel vedly, hledání odpovědí na otázky: Proč, z jakých důvodů je člověk nucen/chce opustit svůj domov? | |
Naše koule zeměkoule-VI-IX(Z,Vv) | ||
Projektové dílny II. stupeň Projektové dílny pro 1. čtvrtletí pro II. stupeň ZŠ jsou: - Příběhy pod lupou, literární díla s Veronikou - Tajemství vědy s Niky a Lenkou - Sportovní dílna s Kačkou a Káťou - Dílna šití s Ivou a Markétou - Talentovky - portfólio s Pavlem H. | ||
PŘ-F-CH 6.+7. Vcházíme do lesů Cílem modulu je osvojení/upevnění základních znalostí a dovedností potřebných pro práci s informacemi v oblasti přírodních věd. Žáci získají orientaci v otázkách, čím se zabývají klíčové přírodní vědy. Modul vede žáky k pochopení významu přírodních věd pro život v současné době. | ||
Recyklace/Upcyklace-VI,VII-Pr.Č.,Med. | ||
| ČJ 6. třída | Monitorovací práce - slovní druhy, pravopis I/Y ve slovech a v koncovkách podstatných jmen
Přídavná jména - koncovky v jednotném a množ. čísle | |
Popis děje vs vypravování | ||
Společná práce s liter. textem - čtení úvodu příběhu; dokončování a tvoření možných dějových zápletek, sdílení
Čtenářská dílna - samostatné tiché čtení vybrané knihy | ||
Společná práce s liter. textem - čtení úvodu příběhu; dokončování a tvoření možných dějových zápletek, sdíleníČtenářská dílna - samostatné tiché čtení vybrané knihy | ||
| ČJ 7. třída | Cestopis - Marco Polo | |
Obohacování slovní zásoby | ||
Popis děje vs vypravování | ||
| AJ Aj Alfa 6., 7. | All About Film + Past Simpe Monitorovací práce | |
All About Film + Past Simpe Opakování před monitorovací práci. | ||
| AJ Aj Omega 6., 7. | Adverbs of Frequency | |
Perfect tenses: future, present, and past | ||
Perfect tenses: future, presnet, past | ||
| M 6. třída | Statistika - čtení informací z tabulek, tvorba vlastní statistiky | |
| M 7. třída | Zlomky. | |
| INF 6. třída | Google tabulky | |
| INF 7. třída | Google tabulky | |
| KRUH 6. třída | Zasedací pořádek ve třídě. Na kolik je funkční počáteční nastavení lavic od začátku školního roku? Labyrint | |
| KRUH 7. třída | Zasedací pořádek ve třídě. Na kolik je funkční počáteční nastavení lavic od začátku školního roku? Labyrint | |
| ZDR ZDR/TV 6., 7. dívky | Nemoc a zdraví | |
Skok do dálky, člunkový běh | ||
| ZDR ZDR/TV 6., 7. chlapci | Nemoc a zdraví | |
Švedská bedna | ||
| TV ZDR/TV 6., 7. dívky | Skok do dálky, člunkový běh | |
| TV ZDR/TV 6., 7. chlapci | Švedská bedna | |