Projektové dílny pro I. čtvrtletí pro I. stupeň jsou:
- Hudební hrátky s Lenkou
- Hrajeme a rozvíjíme pohyb s Alžbětou
- Sportovní dílna s Kačkami
- Dílna šití s Ivou a Markétou
- Duhová dílna s Ivou
| Předmět / Projekt | Náplň plánu | |
|---|---|---|
| Projekt | Cesta do českého pravěku - IV,V | |
Projektové dílny I. stupeň Projektové dílny pro I. čtvrtletí pro I. stupeň jsou: - Hudební hrátky s Lenkou - Hrajeme a rozvíjíme pohyb s Alžbětou - Sportovní dílna s Kačkami - Dílna šití s Ivou a Markétou - Duhová dílna s Ivou | ||
| ČJ 4. třída | Koncovky podstatných jmen - rod střední | |
Tiché a hlasité čtení, práce s textem | ||
Tvorba vlastních textů | ||
| ČJ 5. třída | Opakování - koncovky podstatných jmen | |
Přídavná jména - vzory mladý a jarní | ||
Tiché a hlasité čtení, práce s textem | ||
Tvorba vlastních textů | ||
| AJ 4. třída | Monitorovací práce - there is/are. Some/any. Slovíčka farma.
Slovní zásoba - rodinný život a části dne. | |
| AJ 5. třída | Monitorovací práce (Bloggers 1A-1C) - osobní údaje, sloveso být, země, národnosti. Like, love, hate.
Slovní zásoba - škola. Vazba there is/are a předložky místa.
| |
| M 4. třída | Zlomky - zápis, základní tvary | |
| M 5. třída | Zlomky - zápis, základní tvary | |
Zlomky - zápis, základní tvary, sčítání a odčítání | ||
| INF 4. třída | eTwinning - presentation of ourselves Pracujeme na prezentací naší třídy, skupiny. Připravujeme představení naší země a města pomocí využití indicií (foto+krátký popis) iCT nástroje: prezentace, úprava obrázku | |
| INF 5. třída | eTwinning - presentation of ourselves Pracujeme na prezentací naší třídy, skupiny. Připravujeme představení naší země a města pomocí využití indicií (foto+krátký popis) iCT nástroje: prezentace, úprava obrázku | |
| KRUH 4. třída | Školní dohody, příprava na tripartity | |
| KRUH 5. třída | Školní dohody, příprava na tripartity | |
| TV 4. třída | Kruhový trénink | |
| TV 5. třída | Kruhový trénink | |