| Předmět / Projekt | Náplň plánu | |
|---|---|---|
| Projekt | Činnost a čas - 1.trojročí V modulu se zaměříme na čas a časové údaje při řešení různých situací v denním životě. Společným cílem modulu bude porozumění potřeb různých oborech povolání a pracovních činností ve společnosti napříč časem. Žák se naučím rozeznávat základní druhy umění, základní hudební žánry a hudební nástroje. Některé z těchto hudebních nástrojů si vyrobíme z tradičních i netradičních materiálů a výtvarně vyzdobíme, dle uměleckých předloh. | |
Projektové dílny I. stupeň Projektové dílny pro I. čtvrtletí pro I. stupeň jsou: - Hudební hrátky s Lenkou - Hrajeme a rozvíjíme pohyb s Alžbětou - Sportovní dílna s Kačkami - Dílna šití s Ivou a Markétou - Duhová dílna s Ivou | ||
| ČJ 2. třída | Čítanka str. 20, 21 | |
Druhy vět (PS str. 13, 14) | ||
Psaní u/ů/ú | ||
| ČJ 3. třída | Čítanka str. 20, 21 | |
Vyjmenovaná slova po B (23-27) | ||
| AJ 2. třída | Unit 3: My house (page 13 - 15) vocabulary: bathroom, kitchen, living room, dining room, bedroom, house, loft, garden, garage, basement, shed | |
| AJ 3. třída | Monitorovací práce - lekce 1 (barvy, čísla, pozdravy, osobní údaje, emoce).
Slovní zásoba - školní třída. | |
| M 2. třída | Sčítání a odčítání bez přechodu přes desítku (PS str. 13, 14) | |
Výstaviště, zvířátka Dědy Lesoně | ||
| M 3. třída | osová souměrnost - práce s tabulkou a pravítkem | |
| KRUH 1. třída | Každý jsme originální - holčičí a klučičí kruh (zvlášť) | |
| KRUH 2. třída | Každý jsme originální - holčičí a klučičí kruh (zvlášť) | |
| KRUH 3. třída | Každý jsme originální - holčičí a klučičí kruh (zvlášť) | |
| TV 2. třída | Míčové hry | |
| TV 3. třída | Míčové hry | |